Twoja firma działa w sektorze rolno-spożywczym? Jeśli odpowiedź brzmi “tak”, to koniecznie zapisz w swoim kalendarzu datę 14-16 kwietnia 2026! To właśnie wtedy odbędą się targi WorldFood – jedno z topowych wydarzeń w roku dla całej branży żywnościowej. Dlaczego na targach WorldFood Poland nie może zabraknąć Twojej marki premium? Czytaj dalej i dowiedz się, czym są targi WorldFood Poland i co możesz zyskać, organizując na nich swoje stoisko.
Czym są targi spożywcze WorldFood Poland?
Już w połowie kwietnia 2026 odbędą się targi spożywcze w Warszawie WorldFood Poland, będące prawdziwą perełką wśród tego typu wydarzeń organizowanych w Polsce i całej Europie Środkowo-Wschodniej. WorldFood Poland to prestiżowy event o wieloletniej tradycji (w 2026 roku odbędzie się już XII edycja!), łączący liderów ze wszystkich gałęzi przemysłu spożywczego.
Przez trzy dni targów dzieje się tu naprawdę dużo! Spotkania, panele dyskusyjne, konferencje, warsztaty, konkursy kulinarne, pokazy live cookingu i oczywiście stoiska wystawowe z produktami to tylko niektóre z punktów rozbudowanego programu targów WorldFood, na których możesz zdobyć cenną wiedzę, wymieniać się doświadczeniami i promować swoją markę premium.
Obecność marki premium na targach żywności – sposób na efektywny networking
Targi WorldFood Poland jednoczą w jednym miejscu i czasie setki wystawców i tysiące odwiedzających. Spotykają się tutaj wszystkie znaczące firmy z branży spożywczej: producenci żywności, zakłady przetwórstwa spożywczego, a także przedsiębiorstwa zajmujące się dystrybucją żywności i handlem. Taki event stwarza wyjątkowo korzystną przestrzeń do podtrzymywania relacji biznesowych, a także nawiązywania nowych. Biorąc udział w targach, zdobywasz nowe kontakty, zawierasz nowe kontrakty, poszerzasz swoją wiedzę, jesteś na bieżąco ze wszystkimi trendami, zyskujesz świeżą perspektywę i poznajesz innowacyjne rozwiązania.
Dzięki temu wszystkiemu Twoja marka premium ma szansę na dynamiczny rozwój i to nie tylko w obrębie kraju, ale i poza nim! Wydarzenie ma charakter międzynarodowy – w ostatnich kilku edycjach ponad 40% wystawców pochodziło z zagranicy, z aż 30 krajów! Otrzymujesz więc niepowtarzalną okazję do ekspansji swojej firmy na rynkach zagranicznych, skalowania swojego biznesu i zawierania nowych międzynarodowych znajomości.
Promowanie marki premium na WorldFood Poland – jakie przynosi korzyści marketingowe?
Jakie jeszcze korzyści z udziału w targach żywności może zyskać Twoja firma? Obecność na każdym tego typu wydarzeniu branżowym stwarza ogromne możliwości marketingowe, zwłaszcza jeśli – jak w przypadku WorldFood Poland – posiada ono taki rozmach i prestiż. To jedna z najlepszych strategii promowania marki premium.
Bezpośredni kontakt ze specjalistami i osobami odpowiedzialnymi za strategiczne decyzje realnie przekłada się na rozwój Twojej firmy. Ponadto dajesz się poznać od najlepszej strony szerokiej publiczności, prezentując swoje produkty w ciekawy sposób, co przekłada się na większą rozpoznawalność. Obecność na targach jako jeden z liderów w branży pokazuje zaangażowanie marki, buduje autorytet i wzmacnia wiarygodność w oczach klientów i potencjalnych partnerów biznesowych. Co więcej, targi spożywcze WorldFood Poland to najlepsza okazja do zanalizowania rynku oraz zebrania informacji zwrotnych, które mogą okazać się kluczowe przy ulepszaniu oferty.